About my creations

Friday, November 13, 2009

Still on vacations.../immer noch im Urlaub...

Hi all!
I'm still in Germany visiting my mom and revisiting all the familiar places in my hometown. I had planed to post during my visit, but had some issues with picture editing, and it's too dull without pictures.
I show them when I'm back home.
I wanted to spend quality time with my mom, and I am doing exactly that.
We have a great time!!
Items will be listed mid next week again, when I'm back and I will also work on new ones .

Oh, I am going to the Matins market at the Waldof school in Elmshorn (near my hometown) tomorrow. I'm really looking forward to it!!

Hallo ihr Lieben!
Ich bin noch immer in Deutschland meine Mutti besuchen .
Ausserdem habe ich natürlich all die alten bekannten Plätze und Strassen in meiner Heimatstadt
wieder besucht.
Ich wollte auch hier posten, hatte aber Bildbearbeitungsprobleme und ohne Bilder ist das dann irgendwie doof!
Ich zeig euch dann die Bilder wenn ich wieder zu Hause bin.
Ich wollte viel Zeit mit meiner Mutti verbringen und das hab ich getan und tu ich auch noch.
Ist echt schön!!
Ich werde Mitte nächster Woche wieder zu Hause in Florida sein und dann auch wieder Püppchen listen. Ich arbeite auch an weiteren Sachen für meinen Laden.

Ach übrigens... ich gehe morgen auf den Matinsmarkt in der Waldorfschule Elmshorn
Freu mich schon riesig 'drauf!!


Bis dann.........habt eine schönes Wochenende.

1 comment:

  1. ...weiterhin eine schöne Zeit in Deiner Heimatstadt mit Deiner Mami :-)
    LG Bine

    ReplyDelete

Thank you for visiting my blog and for taking the time to leave a comment! I really appreciate it! :0)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...