About my creations

Friday, November 26, 2010

What went on .../Was hier los war....

Yesterday was Thanksgiving here in the US.
We celebrated Canadian Thanksgiving last month with the big turkey dinner and all that goes with it. Both of our sons girlfriend had joint us for that.
So yesterday the boys spend Thanksgiving with the girls families. Both baked an apple pie with their dad watching over the process, to take to the festivities.
Gestern war ja Erntedankfest hier in den USA.
Wir haben unser kanadisches Erntedankfest schon im letzten Monat gefeiert, mit Truthahn und allem was dazu gehoert. Die Freundinnen unserer beiden altesten Jungs hatten wir dazu auch eingeladen.
Gestern haben die Jungs dann mit zu den Familien der Freundinnen Thanksgiving gefeiert.
Beide haben, unter Papas Anleitung, einen Apple Pie gebacken den sie dann mitgenommen haben.
There was enough dough left over for some mini apple pies for us too. :0)
Es war noch genuegend Teig uebrig um ein paar Mini Appel Pies fuer uns zu machen. :0)
I spend most of the afternoon making Advends calendars .
This year I have to make 5 since the girlfriends will get one too.
I don't think they ever had one like that. :0)
Still a few little parcels to pack .... I will show you the finished product later.
Ich habe den groessten Teil des Nachmittags damit verbracht Paeckchen fuer die Advendskalender zu packen. Dieses Jahr sind es 5 Kalender!
3 fuer meine Jungs und 2 fuer die Freundinnen .
Ich glaube die Maedchen haben so einen Kalender noch nie bekommen. :0)
Es sind noch einige Paeckchen zu packen und ich werde euch Bilder von den fertigen Kalendern spaeter zeigen.

The rest of my day was spend working on custom dolls.
The list is still long and I hope to have a bunch done by the beginning of the week.
Den Rest des Tages habe ich and Puppenbestellungen gearbeitet.
Die Liste ist noch ganz schoen lang und ich hoffe das ich einige bis zum Anfang der Woche fertig habe.
Have a wonderful day!
Ich wuensch euch einen schoenen Start ins Wochenende!

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting my blog and for taking the time to leave a comment! I really appreciate it! :0)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...