About my creations

Tuesday, November 2, 2010

Product Review and Give Away

Melissa from Home Grown Families has done a wonderful product review on one of my 12" Cuddle Babies.
Her cute daughter helped too.....

Melissa von Home Grown Families hat einen tollen Testbericht ueber meine Kuschelpueppchen geschrieben
Ihre kleine Tochter hat auch geholfen....

I think she liked her
Ich denke sie mag sie.
:0)

Now go check out Melissas review and enter for a chance to win a custom 12" Cuddle Baby.
The Give Away is open to everyone, everywhere and runs until the 20. November!!
To find out how to enter, please go here.

Nun koennt ihr mal auf Melissas Blog gehen und den Bericht lesen und bei der Verlosung fuer eins meiner 31cm grossen Kuschelpueppchen nach Wahl mitmachen.
Die Verlosung geht bis zum 20. November und jeder kann mitmachen!
Details findet ihr hier
(Falls ihr mit english nicht so vertraut seit , aber trotzdem mitmachen moechtet, dann meldet euch bei mir und ich uebersetz euch die Anleitung .

Good Luck everyone!

Dann mal viel Glueck an alle!

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting my blog and for taking the time to leave a comment! I really appreciate it! :0)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...