About my creations

Thursday, January 19, 2012

I love winter!/ Ich liebe Winter!

Today I want to show you some pictures of the great Canadian winter that we're having here in Northern Ontario. This is what I missed during our last for winters in Florida....
Nature's beauty!
Heute moechte ich euch Bilder von dem tollen kanadischen Winter zeigen den wir hier in Nord Ontario momentan haben. Das ist es was ich in den letzten 4 Jahren im Winter in Florida so vermissed habe.
Die Schoenheit der winterlichen Natur!
Please click on the pictures to see them bigger.
Bitte klickt auf die Bilder um sie groesser zu sehen.












 On this next picture you can see ice fishing huts on the lake.
Auf dem naechsten Bild koennt ihr Huetten zum Eisangeln sehen.

 oh...and "No Swimming!"
oh ...und "Schwimmen verboten!"

 I also want to show you this beautiful house.My favorite house in town!!
I would LOVE to have a house like that!!!! ❤
Nun will ich euch noch mein liebstes Haus im Ort zeigen. Ist das nicht wunderschoen???
Man wuerde ich gerne so ein Haus haben!!!!❤

Have a wonderful day!
Ich wuensch euch einen schoenen Tag!

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting my blog and for taking the time to leave a comment! I really appreciate it! :0)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...