About my creations

Saturday, September 17, 2011

Fall Impressions/ Herbst Impressionen

We had some frost last night with 30F/-1C and now the trees will change color fast.
Fall is such a beautiful time in Ontario and I will really enjoy it.
Wir hatten Frost letzte Nacht (-1C) und nun werden die Baeume schnell die Farbe wechseln.
Herbst ist so schoen in Ontario und ich werde es dieses Jahr ganz besonders geniessen.
So I took one of the pooches and my camera and we went for a walk.
Also hab ich mir eins der Hundchen geschnappt und meine Kamera und bin spatzieren gegangen.




Just lovely !
Einfach schoen!




There was still frost on the goldenrod and on these wild strawberries.
Auf diesen Goldruten und den wilden Erdbeeren war noch Frost .

Hawkweed is still blooming in sunny places.
Habichtskraeuter bluehen noch in sonnigen Plaetzchen

and look at this glorious sunflower in the community garden.
Sie is as big as a plate!
Und guck euch mal diese schoene Sonnenblume an die ich im Gemeinschaftsgarten gesehen habe
Sie ist Teler gross!


I will be out more often for walks now and will be able to show you the coming changes in the season.
Ich werde nun oefter spatzieren gehen und werde euch die kommenden Veraenderung der Natur zeigen.
Have a wonderful Weekend!
Ich wuensche euch allen ein schoenes Wochenende.

No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting my blog and for taking the time to leave a comment! I really appreciate it! :0)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...