About my creations

Wednesday, July 13, 2011

Seen in the yard/Im Garten gesehen

A few days ago I saw this Southern Black Racer on my way back from the mailbox .
He was sitting on top of a bush soaking up some sunshine.
 Vor ein paar Tagen habe ich diese Schlange auf meinem Rueckweg vom Briefkasten gesehen.
Sie lag auf einem Busch und hat die Sonne genossen.
Of course I had to get my camera and tell the kids to come look .
The snake was nice enough to stick around for a little photo shoot
Natuerlich musste ich meine Kamera holen und den Kindern Bescheid sagen damit sie gucken kommen.
Die Schlange war so nett und hat gewartet und ist auch so lange geblieben bis ich mit dem fotografieren fertig war.

I even got a few pictures with his tongue sticking out.
Ich konnte sogar ein paar Bilder machen wo sie die Zunge rausgestreckt hat.


Beautiful  critter!
Schoenes Exemplar!

1 comment:

Thank you for visiting my blog and for taking the time to leave a comment! I really appreciate it! :0)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...