About my creations

Sunday, February 6, 2011

What I've been up to/Was ich gemacht habe...

The last week was filled with making Mini Babies and doll heads and finishing my new doll blog .
Now the Mini's are listed in my Etsy shop and in the Mainstreet Congo .
I'm starting to get back into things and enjoy it.
Die letzte Woche habe ich damit verbracht Mini Babies zu naehen und Koepfchen zu machen und weiter an meinen neuen Puppen Blog zu arbeiten.
So langsam komme ich wieder in Schwung und es macht auch wieder mehr Spass.

The rest of my time was spend sorting through things, cleaning up an organizing and of course driving kiddos to and from school, shopping,cleaning and some cooking and baking.
Der Rest meiner Zeit wurde dann mit durchsortieren von Sachen,aufraeumen und oragnizieren und natuerlich Kinder zur Schule fahren, abholen ,einkaufen,saubermachen und kochen und backen verbracht.
So today it's time to take it a bit easy and to spend some quality time with my husband!
It rained pretty much most of the week on and off , but today we have some beautiful blue Florida sky and sunshine. Maybe we schould go for a walk on the beach....
Ich denke das ich den heutigen Tag mit meinem Mann verbringen werde!
Es hat mehr oder weniger die ganze Woche geregnet, aber heute haben wir wieder einen wunderschoenen blauen Florida Himmel und Sonnenschein.
Vielleicht sollten wir einen Spatziergang am Strand machen....


Gromit takes a nap in the sun...
Gromit macht ein Schlaefchen in der Sonne....
Have a wonderful Sunday!
Ich wuensch euch einen schoenen Sonntag!

1 comment:

Thank you for visiting my blog and for taking the time to leave a comment! I really appreciate it! :0)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...