About my creations

Saturday, December 18, 2010

...and some more pictures/ ...und noch mehr Bilder

So here some more pictures of custom dolls I made .
Hier dann noch ein paar weitere Bilder von Pueppchen die ich in den letzten Wochen gemacht habe.
Mini Baby for Melanie

12" velour Cuddle Baby
and Mini Baby for Marie
This brother sister pair is for Angel
They also got extra clothing.
Mit extra Kleidung.
This 12" velour Cuddle Baby went to Christina
This Pocket Baby is for Kristina
I have a few more pics to show... maybe tomorrow...
Have a wonderful day!
Ich hab noch en paar bilder die ich euch vielleicht morgen zeigen werde.
Ich wuensch euch einen schoenen Tag!

1 comment:

  1. Wie immer sind deine Puppen zum knutschen Suess.
    Ganz besonderst gefallen mir dir zweite und dritte Puppe.


    glg Conny

    ReplyDelete

Thank you for visiting my blog and for taking the time to leave a comment! I really appreciate it! :0)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...