About my creations

Sunday, May 2, 2010

Still here.../Noch anwesend...

Yes , I'm still here. :0)
I know it has been over a week now that I posted something on my blog, but believe me I have been busy . Again it becomes very obvious that the days don't have enough hours at all.
Last week the weather was so beautiful warm that I spend a of of time outside walking with our dogs, gardening and enjoying the sunshine.
I also worked on some Mini Babies, like this one in my Etsy shop
Ja, es gibt mich noch! :0)
Ich weiss, es ist schon wieder ueber eine Woche her seit ich hier etwas geschrieben habe, aber glaubt mir ich war dennoch sehr beschaeftigt.
Es ist mir auch wieder sehr klar geworden das die Tage doch nicht genuegend Stunden haben.
Letzte Woche hatten wir so schoenes warmes Wetter das ich einfach auch viel Zeit draussen verbracht habe. Ich bin mit den Hundchen spatzieren gegangen und habe im Garten gewuelt, oder einfach die Sonne genossen.
Natuerlich habe ich auch noch viele andere Dinge gemacht,
wie zum Beispiel Mini Baby's wie diese...in meinem Etsy Laden

These next 2 Mini's are custom orders.
Die naechsten beiden waren Sonderanfertigungen

This pocket baby was in my Etsy shop and has since sold.
Dieses Taschenpueppchen das in meinem Etsy Laden war und schon verkauft ist

I also worked some more on my website.
This picture shows the skin colors on the little Mini Baby heads that make it easier to choose a color on my ordering page
Ich habe ausserdem weiter an meiner Website gearbeitet.
Dieses Bild zeigt die Hauttoene auf den Mini Baby Koepfchen was sicher bei der Farbauswahl auf der Bestell Seite helfen wird

Look at this wonderful texture of this wool I got last week from Linda at

mama4earth

I plan to try dying it myself for the first time.

When I have done it I will show some pictures.

Guckt mal wie toll diese Wolle aussieht die ich letzte Woche von Linda von

mama4earth bekommen habe.

Ich will sie selber faerben. Mein erster Versuch!!

Wenn ich fertig bin werde ich euch Bilder zeigen.

I still want to tell you about this delicious quiche with asparagus ,ham and some goat cheese that I made last week.

It was sooo good!!! I will have to make some more soon

Ich will euch noch schnell von dem Quiche mit gruenem Spargel,gekochtem Schinken und etwas Ziegenkaese erzaehlen den ich letzte Woche gemacht habe.

Der war soooo lecker das ich ihn bestimmt schon bald wieder machen werde.

.

Then there is still this cool picture of the sun shining through a hole in the clouds.

Dann ist da noch dieses Bild wo die Sonne durch ein Loch in den Wolken scheint.



No comments:

Post a Comment

Thank you for visiting my blog and for taking the time to leave a comment! I really appreciate it! :0)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...