About my creations

Monday, March 22, 2010

We have a winner!/Wir haben einen Gewinner!

This morning , before my sons went to school , I had our youngest assist me in drawing the winner of my Easter give-away.

Heute morgen, bevor die Jungs zu Schule mussten, habe ich meinen Juengsten gebeten mir bei der Ziehung des Gewinners zu helfen.

All the entries were printed out, cut, folded and put in this glass hen.
Alle Eintraege wurden ausgedruckt, ausgeschnitten , gefaltet und in meine Glasshenne getan.

Then my son got blind folded and he picked the winner!

Dann wurden meinem Sohn die Augen verbunden und er hat den Gewinner gezogen!


The lucky winner of the bunny and eggs set is...

Der glueckliche Gewinner des Haeschen und Eier Set ist......

Erin from Simple Mama/Imaginationskids!
Congratulations!!
Meinen Glueckwunsch!!!
A big thank you to everyone that has entered the give-away!
I will have another give-away in a few weeks.
Hmmm...maybe for Earth day??
Ein grosses Dankeschoen an alle die mitgemacht haben!
Ich werde in ein paar Wochen eine weitere Verlosung machen.
Hmmm.....vielleicht zum Earth day??

1 comment:

  1. ich gratuliere auch herzlich.
    virl freude am gewinne.

    liebe gruesse sendet conny

    ReplyDelete

Thank you for visiting my blog and for taking the time to leave a comment! I really appreciate it! :0)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...