About my creations

Wednesday, March 10, 2010

Pocket Babies/ Taschenpueppchen

I just finished a custom order for theses 3 pocket babies .
They are on their way to Canada right now.
Ich habe diese drei Taschenpueppchen gerade fertig gemacht und sie haben ihre Reise nach Canada angetreten

I had thought for a long time what to do with the bags/pockets for boys sice not every boy likes to wear them messanger bag style.

So I came up with this solution to wear them on the belt loop of their pants.

Seit einiger Zeit ueberlege ich nun schon was ich mit den Taeschchen fuer Jungs machen soll, da die sowas ja nicht so gerne ueber die Schulter tragen moechten.

Mir ist dann diese Loesung eingefallen. Das Taeschchen wird an der Guertelschlaufe der Hose getragen.



I think it works and looks great! :0)

Klappt doch und sieht gut aus!! :0)

2 comments:

  1. Oh, wie süß!! Die sind auch richtig gut als kleine Seelentröster für den Kindergarten :)

    LG; Nicola

    ReplyDelete
  2. Wie herrlich schauen diese kleinen Taschenpüppchen aus!!!
    Liebe Herzblattgrüße
    und ein schönes Wochenende
    Iris

    ReplyDelete

Thank you for visiting my blog and for taking the time to leave a comment! I really appreciate it! :0)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...